Чому еспресо небезпечне при підвищеному холестерині

Чому еспресо небезпечне при підвищеному холестерині
Дослідники дійшли висновку, що вживання міцної кави еспресо може призвести до підвищення рівня холестерину. І особливо це стосується здоров’я чоловіків.
Регулярне вживання міцної кави еспресо збільшує показник поганого холестерину, особливо серед чоловіків. Цілий ряд досліджень у минулому показував, що у каві містяться природні хімічні компоненти, які можуть збільшувати рівень холестерину в крові. А цей холестерин, у свою чергу, може спричинити серйозні проблеми, включаючи інфаркти та інсульти.
Тепер учені з Університету Ґетеборга у Швеції вивчили дані по кількох десятках тисяч людей від 40 років і старше. Вони просто зіставили рівень кави з показниками холестерину в крові. Дослідників цікавило, як різні типи кави можуть впливати на рівень холестерину.
Нове дослідження показало, що вживання від 3 до 5 чашок еспресо на день призводить до збільшення показників холестерину, порівняно з тими людьми, які цей напій не вживали. Причому, у чоловіків холестерин зростав сильніше, ніж у жінок. Якщо жінки вживали від 6 і більше чашок фільтрованої кави щодня, то у них показники холестерину виростали сильніше, ніж у чоловіків.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













