Можна не боятися серцевого нападу: лікарі розповіли, чому рибу слід вживати щодня
Цей корисний продукт лікарі та дієтологи рекомендують вживати часто і навіть щодня. Якими корисними властивостями є цінна риба і як вона впливає на організм, розповідаємо в матеріалі.

Знижує ризик серцевих захворювань
Дослідження показали, що споживання хоча б двох порцій (175 г) жирної риби щотижня було пов'язане з меншим ризиком серйозних серцево-судинних захворювань, таких як серцевий напад або інсульт. Дієтологи рекомендують вибирати жирну рибу, багату на Омега-3, таку як лосось, сардини, форель і тунець білого кольору.
Зменшує випадки депресії
За даними дослідження, насичення організму Омега-3 та здоров'я мозку між собою тісно взаємопов'язані. Регулярне вживання риби знижує прояви депресивних станів.
Поліпшує здоров'я мозку
Омега-3, які містяться у жирній рибі, можуть допомогти захистити ваш мозок. Дослідження 2020 року, проведене вченими з Колумбійського університету в Нью-Йорку, виявило, що жінки похилого віку (з середнім віком 70 років), які мали найвищий рівень жирних кислот Омега-3 у крові, також мали більший обсяг білої речовини в мозку.
Жирні кислоти, ймовірно, сприяють протизапальній реакції та допомагають мозку боротися з ушкодженнями, спричиненими старінням, а також з токсинами, що містяться у забрудненому повітрі.
Сприяє здоровому сну
Вчені досліджували режим сну чоловіків протягом п'яти місяців, які вживали атлантичну рибу тричі на тиждень, а також чоловіків, які їли інші види білка, наприклад, курку або м'ясо. Учасники експерименту з першої групи повідомили про покращення сну та працездатності.
Зменшує запалення суглобів
Вживання риби може зменшити запалення, пов'язані з ревматоїдним артритом. Включення до раціону різних видів морських продуктів сприяє зниженню хворобливих симптомів.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













