Названо найкращі напої для зниження рівня холестерину
Додайте їх у свій раціон, щоб знизити ризик серцевих захворювань та інсульту.
Високий рівень "поганого" та загального холестерину збільшує ризик серцевих захворювань та інсульту. Це пов'язано з тим, що холестерин може осідати на стінках артерій та обмежувати приплив крові до життєво важливих органів, наприклад, до серця та мозку. Вирішальну роль зниження рівня холестерину грає правильне харчування. Допомогти уникнути небезпечних станів можуть і певні напої.
Зелений чай
Він містить найвищий рівень антиоксидантів, відомих як поліфеноли. Дослідники вважають, що ці сполуки у зеленому чаї перешкоджають всмоктуванню холестерину в кишечнику та посилюють його виведення з організму. Метааналіз, заснований на 31 дослідженні та опублікований у журналі Nutrition показав, що споживання зеленого чаю значно знижує загальний холестерин та холестерин ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНГ) як у людей з нормальною вагою, так і надмірною.
Ягідний сік
Ягоди допомагають знизити рівень холестерину ЛПНГ у крові, деякі з них більш ефективні за своїми властивостями. У дослідженні, проведеному Каліфорнійським університетом у Дейвісі, фахівці виявили, що ожина виявилася ефективнішою, за нею слідували малина, чорниця та полуниця. Регулярне вживання цих ягід або їхнього соку може позитивно позначитися на здоров'ї.
Вишневий сік
Вишня багата антиоксидантами і має низку переваг. Однак у магазині слід звернути увагу на натуральність складу соку. Вчені з університету Мічігану за допомогою експерименту на щурах з'ясували, що споживання вишні пов'язане з нижчим рівнем холестерину.
Імбірний чай
Імбир століттями використовувався в медицині для лікування таких проблем зі здоров'ям, як нудота та діарея. Попередні дослідження також показують, що він може допомогти знизити рівень тригліцеридів, "поганого" та загального холестерину, а також запобігти атеросклерозу. За даними Медичного центру Університету Меріленда, рекомендується вживати трохи більше 4 р імбиру щодня. Також слід пам'ятати, що імбир може спричинити печію.
Знижуючи рівень холестерину, людина зменшує ймовірність розвитку серцевих захворювань. Крім цих чотирьох напоїв є ще один, який здатний впливати на рівень холестерину.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)














