Нормалізує рівень цукру в крові: медики назвали найкориснішу кашу для організму
24.10.2025 в 20:20
Медики радять вживати пшоно, адже воно може нормалізувати рівень цукру в крові при діабеті, а також регулярні їди з ним можуть бути корисними як для лікування діабету 2 типу, так і для профілактики.

За останні 50 років пшоно з раціону стали витісняти такі крупи як рис, пшениця і кукурудза, тому люди почали вживати менше корисного.
Вчені порівняли вплив різних видів проса на діабет з іншими видами зерна, такими як очищений рис, кукурудза та пшениця. За словами професора Яна Гівенса, співавтора дослідження та директора Інституту харчових продуктів, харчування та здоров'я, було показано, що просо призводить до нижчого глікемічного індексу та нижчого рівня цукру в крові в учасників, ніж інші культури.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













