Популярний ранковий напій, який може продовжити життя

Популярний ранковий напій, який може продовжити життя
Кава не тільки надає сил і покращує настрій, вона також може принести велику користь для здоров’я, впевнені вчені. Згідно з дослідженнями, вживання цього ранкового напою не лише знижує ризик серцевих захворювань, а й продовжує життя.
Так, в одному з досліджень фахівці вивчали зв’язок щоденного споживання кави зі смертністю від усіх причин та серцево-судинних захворювань. У ньому взяли участь майже 469 тис. осіб, з яких 22,1% не вживали кави регулярно, 58,4% випивали 0,5–3 чашки на день та 19,5% випивали понад три чашки на день. Порівняно з тими, хто не п’є кави, споживання 0,5–3 чашок напою на день було пов’язане з нижчим ризиком смертності від усіх причин, зазначили фахівці.
Інше дослідження також підтвердило користь кави для довголіття. Вчені використали дані про 502,6 тис. осіб з UK Biobank з подальшим спостереженням. “Вживання кави було пов’язане зі смертністю, зокрема серед тих, хто випивав вісім і більше чашок на день”, – підсумували фахівці.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













