Вчені назвали вид молока, що знижує холестерин
Підвищений рівень холестерину в крові може звужувати кровоносні судини, порушуючи потік багатої киснем крові по всьому тілу, а також може призвести до утворення тромбів, які блокують кровообіг, викликаючи серцевий напад або інсульт. Допоможе запобігти цьому одному з видів молока.

Команда з "Програми харчування та здоров'я" в Інституті біологічних наук Quadram в Англії опублікувала звіт, де сказано, що вівсяне молоко сприятливо впливає на рівень холестерину в крові. Вчені пояснюють, що це пов'язано з B-глюканом, що міститься у вівсі. За їх словами, бета-глюкан – це форма розчинної клітковини, яка може зупиняти всмоктування жовчних кислот, багатих на холестерин. Фахівці радять щодня отримувати 3 грами бета-глюкану.
Якщо ви не любите вівсяне молоко, то вживайте кашу, вівсяне печиво або пластівці на сніданок. Вони також принесуть вам користь здоров'ю.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













