Вчені попередили про небезпеку вживання кави
Кава на 54% збільшувала передчасне скорочення шлуночків – аномальне серцебиття, що стосується нижніх
камер
Вплив кави на організм у короткостроковій перспективі оцінили дослідники з Каліфорнійського університету у Сан-Франциско. Про наслідки вживання вони розповіли на конференції Американської кардіологічної асоціації.
Більшість досліджень оцінюють наслідки вживання кави у довгостроковій перспективі. Автори роботи вирішили піти іншим шляхом та звернути увагу на короткочасні ефекти.
Учасниками дослідження стали 100 дорослих добровольців, середній вік яких становив 38 років. Частина з них мала відмовитися від кави на 14 днів, решта – пити її не більше двох днів поспіль.
Весь цей час учасники носили пристрої для відстеження серцевого ритму, фізичної активності, сну та рівня цукру у крові. Також дослідники одержали зразки ДНК учасників, щоб оцінити генетичні варіанти, що впливають на метаболізм кофеїну. Споживання кави учасники відзначали у реальному часі.
Як з'ясувалося, кава на 54% збільшувала передчасне скорочення шлуночків – аномальне серцебиття, що стосується нижніх камер, яке відчувається як пропущений удар серця і підвищує ризик розвитку серцевої недостатності.
При цьому зменшувалася кількість епізодів надшлуночкової тахікардії, прискорення серцевого ритму у верхніх камерах, що підвищує ризик фібриляції передсердь. Також споживання кави було пов'язане з більшою фізичною активністю та меншою кількістю сну.
Якщо перше знижує ризики розвитку діабету 2 типу та деяких онкологічних захворювань, а також асоціюється з більшою тривалістю життя, то друге пов'язане з несприятливими наслідками для психіки, серцево-судинної та нервової систем.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













