Вчені виявили несподівану користь пива для здоров'я
Не всі сорти пива будуть однаково корисними.

Пиво, як і всі без винятку алкогольні або слабоалкогольні напої, має статус шкідливого для організму продукту. Однак, як нещодавно з'ясували вчені, при помірному його вживанні воно може позитивно вплинути на стан кісток.
Такий висновок зробив дослідники з Берлінського університету. За їх словами, пиво при його помірному вживанні здатне суттєво знизити ламкість кісткової структури, фактично зміцнюючи кістяк. Крім іншого, похідні ячменю сприяють зниженню ризику розвитку такого поширеного «вікового» захворювання, як остеопороз. Ця недуга провокує підвищену ламкість кісток, вражає опорно-руховий апарат і навіть призводить до суттєвого руйнування зубної емалі.
Як з'ясували вчені, у складі ячменю міститься велика кількість колагену. Саме ця особливість дозволяє напою насичувати організм цією сполукою, яка здатна ефективно відновлювати пошкоджені ділянки не лише кісток, а й суглобів.
Як стверджують вчені, незважаючи на їхнє відкриття, далеко не всі сорти пива будуть однаково корисними для кісток. Вони, наприклад, з'ясували, що у складі світлого пива міститься значно більше колагену, ніж у темних сортах.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













