Вчені з'ясували користь кави для організму
26.04.2025 в 21:49
Вживання кави на 21% знижує ризик хронічних захворювань печінки.

Вчені з Саутгемптонського та Единбурзького університетів з'ясували користь кави для організму.
Дослідники проаналізували дані 95,5 тисячі людей з Біобанку Великобританії.
З'ясувалося, що ризик хронічних хвороб печінки знижується на 21 відсоток у кави, що регулярно п'ють, при цьому ймовірність уникнути смерті підвищується на 40 відсотків, а завдяки кавеолу і кафестолу, що містяться в каві, на 20 відсотків зменшується ризик жирового гепатозу печінки.
За словами автора дослідження Олівера Кеннеді, це відкриття є важливим для тих країн, де через низькі доходи населення люди майже не мають можливостей на якісну медичну допомогу.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













