Збільшує ризик смерті: вчені розповіли, кому не можна пити багато кави
Американська кардіологічна асоціація провела дослідження та розповіла, кому слід відмовитися від великої кількості кави протягом дня. Популярний напій підвищує ризик смертності від серцево-судинних захворювань.

Насамперед кава протипоказана для людей, які мають високий артеріальний тиск. Навіть мінімальна кількість напою підвищує ризик смерті. Якщо показники тиску 160/100, слід від нього відмовитися. Декому зробити це дуже важко. Для цього вчені радять випивати одну чашку кави на день, а наступним напоєм вибрати зелений чай. Тоді жодної небезпеки немає. У зеленому чаї також кофеїн, там його 50 міліграмів. Як заміну можна скуштувати каву без кофеїну, цикорій і звичайне какао.
Американська кардіологічна асоціація проводила дослідження протягом 19 років. У ньому брало участь 6570 чоловіків та 12000 жінок віком від 40 до 79 років. Вчені зареєстрували 842 випадки смерті через серцево-судинні захворювання. Ці люди вживали велику кількість кофеїну протягом дня. До того ж вони мали високий артеріальний тиск.
Згідно з результатами можна зрозуміти, що гіпертонікам суворо протипоказане не нормоване споживання популярного напою. Для того, щоб не виникало проблем зі здоров'ям, пийте менше двох чашок кави на день.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













