Вчені довели користь від склянки молока на день

Вживання склянки молока щодня рятує від серцевих захворювань. Ризик ішемічної хвороби серця або інсульту зменшуються на 14%.
Група дослідників також виявила, що у тих, хто п’є молоко, нижчий рівень холестерину, що може блокувати артерії і призводити до серцевих нападів або інсультів.
Вивчаючи інформацію про здоров’я двох мільйонів британців і американців, вчені виявили, що люди з мутацією, що дозволяє їм споживати велику кількість молока, менш схильні до серцево-судинних захворювань.
“Ми виявили, що серед учасників із генетичною мінливістю, яку ми пов’язували з більш високим споживанням молока, у них був вищий індекс маси тіла, жир в організмі, але, що важливо, більш низький рівень хорошого і поганого холестерину”, – розповів провідний автор і дієтолог з Університету Редінга професор Вимал Карані.
Нове відкриття пов’язане зі щораз більшою кількістю доказів того, що молочні продукти дійсно можуть бути корисні для здоров’я. Попередні дослідження дійшли висновку, що молочні продукти не несуть ніякої користі.
Водитель электроскутера, который насмерть сбил женщину в Николаеве, получил 3 года тюрьмы
В центре Николаева заросли чертополоха цветут пышным цветом: «Николаевские парки» бездействуют
В Одессе российский дрон влетел в квартиру на 11-м этаже (видео)
В Одесской области водитель BMW, находившийся в розыске, сбил пограничника во время попытки побега (видео)
В Одесской области мужчину придавило бетонной плитой в заброшенном здании (видео)
«Амур. Дубль два» - новая работа николаевской художницы на тему «побега из горисполкома» (фото, видео)
«Обличчя театру»: яркие театральные личности в работах Ярослава Турива (фото, видео)
Музыка от сердца и для души: Элина Образцова сыграла авторский концерт (фото, видео)
«Світло всередині нас»: Хореографический коллектив «Карамель» представил юбилейную программу (фото, видео)













