Один хот-дог скорочує життя на 36 хвилин.
Американські вчені з Університету Мічигану проаналізували майже шість тисяч продуктів. Дослідники оцінювали за критерієм: скільки часу до життя додає/зменшує той чи інший продукт.

Так, прийом в їжу однієї з найпопулярніших страв у сучасному світі - хот-дога забирає в середньому у людини 36 хвилин його життя. Один грам будь-якого смаженого м'яса – 45 секунд.
Не таким шкідливим виявився бутерброд з арахісовим маслом та джемом. З'їдаючи його, людина збільшує своє життя на 33 хвилини. Приблизно 10-15 хвилин додасть до життя таке блюдо, як запечений лосось і рис з бобами. Порція горіхів додасть ще 26 хвилин.
Також вчені вирахували, що якщо м'ясо замінити у щоденному раціоні на фрукти, овочі, бобові та морепродукти, то можна збільшити своє життя на 48 хвилин.
Ще однією корисною властивістю здорової їжі є скорочення викидів в атмосферу парникових газів, які виробляються при виробництві їжі, на кшталт смаженого м'яса чи фаст-фуду.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













