Вчені пояснили, як потрібно харчуватися діабетикам для покращення здоров'я
Вчені з Нью-Йоркського університету провели дослідження, в ході якого з'ясували, один тиждень дотримання харчування з обмеженням часу допоможе знизити рівень глюкози в крові та потенційно запобігатиме прогресу діабету 2 типу. Результати аналізу представили на щорічних зборах ендокринного товариства в Чикаго ENDO 2023.

За словами дослідників, раннє харчування з обмеженням часу (eTRF) включає споживання більшої частини калорій в перші шість-вісім годин після пробудження. В експерименті взяли участь 10 людей. Їх розділили на дві групи: перша споживала 50% калорій на добу до 16 години дня, а друга — 80% калорій до 13 години. За тиждень учасники змінилися місцями.
Вага бажаючих була стабільною протягом усього дослідження. Фахівці зауважили, що вживання більше калорій на початку дня скоротило час, протягом якого рівень цукру в крові виріс, покращивши метаболічне здоров'я людей.
Ці дані свідчать, що eTRF може протягом семи днів поліпшити контроль рівня глюкози у крові незалежно від ваги.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













