Як какао може захистити судини від шкоди сидячого способу життя

Як какао може захистити судини від шкоди сидячого способу життя
Виявилося, що проста чашка гарячого какао може допомогти зменшити негативний вплив тривалого сидіння на судини. До такого висновку дійшли британські вчені, а результати їхнього дослідження були опубліковані у Daily Mail.
У експерименті взяли участь 40 молодих чоловіків із різним рівнем фізичної підготовки. Усі вони провели по дві години у нерухомому положенні. Перед цим одна група випила какао з високим вмістом флаванолів — корисних речовин, що підтримують роботу серця, а інша отримала напій-плацебо без флаванолів.
Результати показали, що у тих, хто вживав натуральне какао, функція судин залишалася стабільною, тоді як у групи з напоєм-плацебо спостерігалося її зниження. При цьому ефект не залежав від рівня фізичної підготовки учасників.
Докторка Катаріна Рендейро з Бірмінгемського університету, яка керувала дослідженням, зазначила:
«Навіть короткі періоди сидіння можуть негативно впливати на судини. Продукти, багаті на флаваноли, допомагають цьому запобігти. У поєднанні з невеликими перервами на рух це може суттєво покращити стан серця і судин».
Отже, чашка якісного какао може стати не лише приємним ритуалом, а й невеликим «тренажером» для вашої судинної системи.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













