Медики назвали продукт, який знижує ризик інфаркту на 38%
Споживання арахісу та інших бобових знижує ризик ішемічної хвороби серця та серцево-судинних захворювань.

Вчені з Університету Саскачевана та Університету Манітоби з'ясували, що вживання бобових знижує відносний ризик інфаркту на 38%, а також може покращити здоров'я кишечника, контроль цукру та допомагає підтримувати м'язову масу.
У дослідженні вчені проаналізували результати попередніх робіт, присвячених впливу бобових на здоров'я людини. Огляд показав, що вживання однієї порції квасолі щодня знижує відносний ризик інфаркту міокарда на 38%.
Дані Національного дослідження здоров'я та харчування США (NHANES) продемонстрували, що споживання арахісу та інших бобових знижує ризик ішемічної хвороби серця та серцево-судинних захворювань. Білки рослинного походження, особливо зі сої, пов'язані з менш високим рівнем холестерину, ніж тваринний протеїн. Це значно знижує ризик ішемічної хвороби серця.
Споживання бобових окремо або в складі дієти з високим вмістом клітковини може поліпшити контроль цукру у людей зі зниженою чутливістю до інсуліну та діабетом.
Крім того, достатнє споживання білка сприяє відчуттю ситості. У цьому відношенні бобові виявилися кориснішими за пшеницю і рис. Бобові також мають вирішальне значення для зростання і підтримки м'язової маси.
І, нарешті, бобові виявилися корисними при запальному захворюванні кишечника (ВЗК) та колоректальному раку. Експерименти показали, що споживання чорної та фіолетової квасолі сприяє цілісності бар'єру товстої кишки.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













