Медики назвали продукти, що запобігають раку молочної залози
Існує зв'язок між раціоном харчування та частотою виникнення раку молочної залози.

Вчені зі США назвали продукти, які запобігають розвитку раку молочної залози у жінок. Фахівці рекомендують вживати їжу з високим вмістом клітковини.
Дослідження проведено співробітниками Гарвардського університету та Торонтського університету в Канаді. На початку експерименту вчені поставили завдання зібрати необхідні дані, для цього вони проаналізували результати досліджень, опублікованих до липня 2019 року.
Фахівці встановили, що існує зв'язок між кількістю продуктів із клітковиною та частотою виникнення раку молочної залози. Увага приділялася загальну кількість названого компонента з розбивкою за типами волокон у структурі продукту. Науковці спиралися на інформацію з бібліографічної бази наукових статей MEDLINE Нацмедбібліотеки США, а також дані видання Excerpta Medica.
Високий вміст клітковини є у вівсянці, гречці, перлівці та пшениці. Те саме стосується гарбуза, помідорів, картоплі, яблук, броколі, сочевиці, авокадо, апельсинів, бананів і кунжуту. Наукова стаття на цю тему опублікована в журналі Американського онкологічного товариства.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













