Медики з'ясували, чим корисне грудне вигодовування для здоров'я матері
Позитивний ефект зберігається до трьох із половиною років.

Дослідження, проведене співробітниками південнокорейського Інституту передових технологій, дозволило виявити несподівану користь грудного вигодовування для здоров'я матерів. У матерів-годувальниць нижчий ризик розвитку цукрового діабету після пологів.
Жіночий організм піддається серйозному навантаженню під час вагітності, що може призводити навіть до розвитку діабету. Хвороба часто розвивається через зростання опірності організму до інсуліну, який відбувається в результаті набору маси тіла при вагітності, повідомляє Science Translational Medicine.
Експериментальне дослідження за участю 85 жінок, що годують груддю, показало, що при годівлі відбувається активний синтез серотоніну, який впливає в тому числі і на функціональність бета-клітин підшлункової залози, а також на гомеостаз глюкози. Ці, а також інші ефекти, яким піддаються матері-годувальниці, значно зменшують ймовірність розвитку діабету після пологів.
"Позитивний ефект від стимуляції вироблення серотоніну при годуванні груддю зберігається протягом тривалого часу - до трьох з половиною років. Крім серотоніну, у справі бере участь і пролактин, який виробляється у матерів-годувальниць — він стимулює бета-клітини, які зайняті виробництвом інсуліну», — вважають вчені.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













