Названо найкращу дієту для здоров'я мозку
За допомогою середземноморської дієти можна відкласти старіння мозку.
Шотландські вчені вивчили вплив середземноморської дієти на когнітивні здібності та здоров'я мозку людей похилого віку і з'ясували, що ця дієта здатна покращити пам'ять, вербальні та візуально-просторові здібності, повідомляє Webmd .
У дослідженні брало участь понад 500 осіб у віці 79 років без ознак деменції, яким вчені перевірили розумові здібності, провели МРТ-сканування мозку, а також з'ясували особливості їхнього раціону харчування. Результати дослідження представлені у науковому журналі Experimental Gerontology.
Виявилося, що люди похилого віку, які суворо дотримувалися середземноморської дієти, показували кращі результати на когнітивних тестах, ніж ті, учасники експерименту, хто харчувався по-іншому.
Вчені зазначили, що за допомогою середземноморської дієти можна відстрочити зниження когнітивних здібностей та знизити ризик розвитку деменції у людей похилого віку.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)














