Названий вітамін, що захищає від атеросклерозу
Шукайте вітамін К у зелені.
Вчені Університету Едіт Коуен у США визначили, що люди, які дотримуються дієти, багатої на вітамін К, мають на 34 відсотки нижчий ризик смертельно небезпечних серцево-судинних захворювань, пов'язаних з атеросклерозом, повідомляє Курс .
У продуктах міститься два типи вітаміну K: вітамін K1 надходить в основному з овочів та рослинних олій, а вітамін K2 міститься в м'ясі, яйцях та ферментованих продуктах, таких як сир.
Дослідники вивчили дані про більш ніж 50 тисяч людей, які взяли участь у довготривалому дослідженні Danish Diet, Cancer та Health за 23-річний період. У результаті виявилося, що люди з найбільшим споживанням вітаміну K1 на 21 відсоток рідше потраплять до лікарні із серцево-судинними захворюваннями, пов'язаними з атеросклерозом, тоді як для вітаміну K2 ризик госпіталізації був на 14 відсотків нижчим. Цей нижчий ризик спостерігався всім типів серцевих захворювань, що з атеросклерозом, особливо у захворювань периферичних артерій (34 відсотка). Про це повідомляється у статті, опублікованій у Journal of the American Heart Association.
За словами вчених, хоч і потрібні додаткові дослідження, щоб повністю зрозуміти механізми в основі захисної функції вітаміну К, але вітамін працює, захищаючи від накопичення кальцію в основних артеріях, що в свою чергу призводить до кальцифікації судин.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)














