Оливкова олія може чинити несподіваний ефект на здоров'я, - дослідження
Перехід до дієти з різноманітними горіхами, фруктами та овочами - це вірний спосіб для людей із ризиком серцевих захворювань знизити рівень жиру в організмі.

Група дослідників з Університету Флориди і Національного інституту діабету, захворювань травної системи і нирок детально вивчила користь рослинної дієти для людей з ризиком розвитку атеросклеротичних серцево-судинних захворювань, пише Sciencealert.
Доказів того, що оливкова олія в поєднанні з дієтами на основі цільних рослинних продуктів з низьким вмістом жирів справді приносить користь людям з факторами ризику серцевих захворювань, мало.
Для вивчення цього питання дослідники взяли 40 осіб у віці від 18 до 79 років, які провели загалом 8 тижнів на ретельно складеній веганській дієті: місяць на дієті, яка складалася з чотирьох додаткових чайних ложок оливкової олії на день, і місяць на версії дієти з низьким вмістом оливкової олії.
Дієти як з низьким, так і з високим вмістом оливкової олії призвели до поліпшення кардіометаболічних профілів (що охоплюють холестерин, цукор у крові та запалення) порівняно з показниками до дієт. Цікаво, що порядок, у якому застосовувалися дієти, вплинув на те, як змінився рівень холестерину порівняно з вихідним рівнем на самому початку дослідження.
Початок дієти з відносно щедрої кількості оливкової олії і подальший перехід на прийом їжі з невеликою кількістю або без оливкової олії призвели до зниження рівня "поганого" холестерину у добровольців. А невелике вживання оливкової олії або ж відмова від неї перешкоджало зниженню рівня "поганого" холестерину.
Учені припустили, що невелика кількість насичених жирів, що містяться в оливковій олії першого віджиму, може вплинути на оброблення "поганого" холестерину печінкою, що призведе до його підвищення в крові, а отже, може збільшити ризик інсульту та серцевого нападу.
"Зменшення споживання оливкової олії першого віджиму може призвести до більшого зниження рівня ліпідів, ніж відносно більше споживання", - констатували дослідники.
"Хоча обидві дієти покращили метаболічний фенотип, втручання з низьким вмістом оливкової олії може забезпечити чудове зниження "поганого" холестерину в людей із найвищим ризиком серцевих захворювань", - зазначили вчені.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













