Середземноморська дієта знижує ризики депресії та хвороби Альцгеймера
15.02.2025 в 13:00

Середземноморська дієта знижує ризики депресії та хвороби Альцгеймера
Австралійські вчені встановили, що правильне харчування, зокрема середземноморська дієта, може знизити ризик розвитку депресії та нейродегенеративних захворювань, таких як хвороба Альцгеймера.

У дослідженні взяли участь 89 літніх добровольців без когнітивних порушень, і метою експерименту було оцінити вплив харчових звичок на стан мозку. Оскільки депресія є значущим фактором ризику деменції, її вивчали поряд із біомаркерами нейродегенерації, такими як нейрофіламенти NfL, що сигналізують про руйнування нейронних структур. Протягом 18 місяців учасники проходили медичні тести, аналізи крові та заповнювали анкети про психоемоційний стан.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













