Вчені назвали фрукт, що знижує ризик серцевого нападу

Вчені назвали фрукт, що знижує ризик серцевого нападу
Банани багаті на калій.
Для здоров'я серця потрібно вживати достатньо калію, наприклад, щодня харчуватися бананами, передає Єдина.
Дослідники з Університету Алабами провели експеримент із мишами, які мали високий ризик серцевих захворювань. Гризунів розбили на три групи. Одним давали мало калію, іншим – норму, третім – високу дозу. Виявилося, що у тих мишей, які сиділи на низькокалієвій дієті, артерії помітно звузилися і затверділи.
У мишей, які отримували високу дозу калію, артерії незабаром стали еластичними та здоровими. Робота серцево-судинної системи миші багато в чому нагадує людську. Тому вчені дійшли висновку, що калій – життєво важливий мінерал, який допомагає запобігти серцевим нападам та інсультам у людей.
Однак не варто забувати, що надто велика кількість калію в раціоні призводить до побічних дій – викликає біль у животі, нудоту та діарею.
Добова доза калію для дорослої здорової людини становить приблизно 3500 мг. Чверть цієї дози можна отримати з'ївши протягом дня 2 банани. Крім того, калієм багаті такі продукти: картопля, броколі, проростки пшениці, насіння, риба та свійський птах.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)














