Вчені виявили нову небезпеку щоденного вживання алкоголю

Вчені виявили нову небезпеку щоденного вживання алкоголю
Щоденне вживання алкоголю може призвести до інсульту, інфаркту, ниркової недостатності.
Дослідники з Університету Модени встановили, що щоденне вживання алкоголю підвищує артеріальний тиск навіть у людей без гіпертонії. Робота вчених була опублікована в журналі Hypertension.
Вчені провели аналіз даних щодо стану здоров'я майже 20 тисяч учасників. Частина добровольців регулярно вживала алкоголь, інша частина не пила зовсім. Результати аналізу показали, що кров'яний тиск систоли (верхнє) підвищився на 1,25 міліметра ртутного стовпа у людей, які вживали в середньому 12 грамів алкоголю на день. При вживанні 48 грамів алкоголю на день тиск підвищувався на 4,9 міліметра ртутного стовпа.
Нижній тиск також підвищився у цієї групи добровольців: на 1,14 міліметра ртутного стовпа і на 3,1 міліметра ртутного стовпа. Причому така кореляція спостерігалася лише у чоловіків.
Постійний високий кров'яний тиск завдає шкоди судинам людини: їх стінки з часом зношуються стають слабкими, нееластичні. В результаті вони можуть розірватися, через що може настати інсульт, інфаркт, ниркова недостатність або інші несприятливі наслідки.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













