Вчені заперечують шкоду червоного м'яса для здоров'я

Вчені заперечують шкоду червоного м'яса для здоров'я
Незважаючи на те, що низка досліджень пов'язує споживання червоного м'яса з хворобами серця, інсультом і раком, з'явилися нові дані, які спростовують цей закоренілий стереотип.
Вчені з охорони здоров'я з Вашингтонського університету ретельно вивчили десятиліття досліджень споживання червоного м'яса та його зв'язку з різними наслідками для здоров'я, запропонувавши новий спосіб оцінки ризиків для здоров'я.
Згідно з ним, існують слабкі докази того, що споживання необробленого червоного м'яса пов'язане з колоректальним раком, раком молочної залози, діабетом 2 типу та ішемічною хворобою серця, і взагалі не виявили жодного зв'язку між вживанням червоного м'яса та інсультом.
Вчені зі США критикують майже всі дослідження, в яких фігурувало червоне м'ясо, за їхніми даними, майже всі вони мають спостережний характер і не можуть переконливо виявити причинно-наслідковий зв'язок.
Більшість страждають від неточностей, Наприклад, можливо, м'ясоїди просто їдять менше овочів, більше курять чи менше займаються спортом? Більше того, багато хто з них заснований на словах самих учасників дослідження. Простий факт полягає в тому, що люди не можуть точно згадати, що вони їдять. І, нарешті, співвідношення ризику від споживання червоного м'яса в цих наукових статтях, часто невеликі, в середньому 15%.
За словами вчених доказів прямого ризику для судин або здоров'я від регулярного вживання м'яса дуже мало, аж до того, що ризику, ймовірно, немає, але небезпеку треба шукати в іншому.
«Є більше доказів ризику для здоров'я від вживання надто малої кількості овочів. Ваша дієта дійсно може надати вам ризик, якщо калорії від вживання м'яса витісняють калорії від рослинної їжі», – сказав невролог із Єльського університету Стівен Новелл.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













