Кава знижує ризик інсульту й деменції, але про яку саме каву йдеться

Кава знижує ризик інсульту й деменції, але про яку саме каву йдеться
Доктор Сара пояснила поширену помилку, яку люди можуть робити, коли п’ють каву, оскільки дослідження, що вказують на користь для здоров’я від цього напою, зосереджені на тому, що він зроблений певним чином.
“Коли ми говоримо про ці дослідження, вони всі - чорна кава. У них не було молока, в них не було цукру. Вони не вивчали латте з гарбуза, фундука або збитих вершків. Ми повинні бути обережні, коли говоримо про каву, ми говоримо про прості речі”, – додала вона.
Отже, якщо ви хочете насолодитися перевагами цього гарячого напою, вам слід зупинити свій вибір на простій чорній версії без будь-яких добавок. Останні дослідження вивчали зв’язок між інсультом, деменцією та кавою. Дослідники виявили, що цей доступний напій знижує ризик інсульту на 32 відсотки та деменції на 20 відсотків.
“Інсульт і деменція – дві основні причини хвороб у всьому світі. Очікується, що до 2050 року 130 мільйонів людей будуть страждати деменцією, а 10 відсотків смертей у всьому світі викликані інсультом. Ці два фактори насправді пов’язані, тому що дослідження показало, що у людей, які перенесли інсульт, ймовірність розвитку деменції в два рази вище”.
У дослідженні тяньцзіньського медичного університету взяли участь 365 682 учасники. З них понад п’ять тисяч людей захворіли на деменцію і понад 10 тисяч перенесли принаймні один інсульт.
“Якщо ви п’єте каву, чудово, продовжуйте, не думайте, що ви турбуєтеся про це. Якщо ви не любитель кави, вона вам не подобається, є інші способи поліпшити своє здоров’я”.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













