Ця дієта б’є по сексуальній активності чоловіків: дослідження

Ця дієта б’є по сексуальній активності чоловіків: дослідження
Дослідники з Данії виявили, що такі продукти, як копченості, картопля фрі чи курячі нагетси, здатні порушувати роботу чоловічих гормонів. Фастфуд не лише сприяє набиранню ваги, а й наражає організм на загрозу шкідливих речовин, що асоціюються зі зниженням якості сперми.
Про це пише Independent.
У чоловіків, які регулярно вживали ультраперероблені продукти, зафіксували підвищений рівень хімікату cxMINP — сполуки, яку часто застосовують у виробництві пластику. Вона впливає на гормональний баланс і спричиняє його розлади.
Окрім цього, дослідження показало зниження рівня тестостерону — головного гормону, що впливає на лібідо, — та фолікулостимулювального гормону, необхідного для вироблення сперматозоїдів. Науковці наголосили, що падіння кількості сперматозоїдів у світі відбувається паралельно зі зростанням споживання ультраперероблених продуктів.
«Ми були шоковані тим, скільки функцій організму порушують такі продукти навіть у здорових молодих чоловіків. Довгострокові наслідки мають тривожний вигляд і вказують на необхідність перегляду харчових рекомендацій для кращого захисту від хронічних захворювань», — зазначив професор Копенгагенського університету Ромен Баррес.
Ці висновки узгоджуються з іншими науковими роботами, які пов’язують ультраперероблену їжу з підвищеним ризиком розвитку серйозних захворювань, включно з раком легенів і передчасною смертю. За даними Північно-Східного університету США, на такі продукти припадає близько 73% американського ринку харчів.
Дослідження також підтвердило, що подібна їжа провокує переїдання. Чоловіки, які споживали ультраперероблені продукти, набирали більше жирової маси порівняно з тими, хто дотримувався раціону з мінімально переробленими стравами, навіть за однакової калорійності. Середній приріст ваги становив понад 2 фунти (приблизно 1 кг).
У випробуванні брали участь 43 чоловіки віком від 20 до 35 років. Вони по три тижні дотримувалися різних типів раціону — спочатку необробленої, а потім ультрапереробленої дієти, роблячи між ними тримісячну паузу. Половина учасників отримувала додаткові 500 калорій щодня, решта — стандартну норму відповідно до їхнього віку, ваги та фізичної активності. Жоден з чоловіків не знав, який саме раціон йому призначено.
«Наші результати доводять, що ультраперероблені продукти шкодять репродуктивному та метаболічному здоров’ю, навіть якщо їх не споживати у надлишку. Це свідчить, що саме технологічно перероблений характер цих продуктів робить їх шкідливими», — наголосила Джессіка Престон, яка проводила дослідження у межах Ph.D. у Копенгагенському університеті.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













